Financiën

Site: Portugues / Nederlands

Kamer van Koophandel Registratie

De Braziliaanse gemeente Mover do Espírito Santo (Kerk van de beweging van de Heilige Geest) is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Apeldoorn onder KvK nummer: 75306328.

ANBI Erkenning

Tevens beschikt de Braziliaanse kerk Apeldoorn over een ANBI (algemeen nut beogende instelling) nummer. Hierdoor zijn alle giften die u aan ons doet aftrekbaar voor de inkomstenbelasting. Ons ANBI nummer is: 860231422. Ook is de gemeente vermeld op de website anbi.nl.

Gegevens Publicatieplicht en Beleidsplan

De gegevens van de publicatieplicht van de Igreja Mover Do Espírito Santo als ANBI instelling (Kerkgenootschap) vind u hier: Publicatieplicht ANBI

Verantwoording Baten en Lasten

Hieronder vind u de verantwoording van de baten en lasten van de Igreja Mover do Espírito Santo over de afgelopen jaren:

Baten Lasten 2020 ANBI Publicatie foto 566x800 - Financiën

Baten Lasten 2019 ANBI Publicatie foto 1 800x435 - Financiën